אחרי אירוע ההשקה הגדול ביותר בסיינטולוגיה

קשה לנחות…. למעלה משש שעות של תדרוך אינטנסיבי מרתק…

וואו!!! איזו עבודה דקדקנית נעשתה. זה פשוט לא מהעולם הזה.

תחשוב על כל התקשורות המקוריות של ל. רון האברד, במיוחד משנת 1948 ועד 1986, כל הערה שכתב בפולדר, כל מכתב, כל הנחיה שנתן, כל מאמר שפרסם, כל ספר וכן כל הרצאה שנתן, כל הקלטה שהקליט, ובנוסף כל פרסום רשמי של סיינטולוגיה שיצא בשם ל. רון האברד, בקיצור כל דבר.
עכשיו בוא נרכז את הכל ונסדר כל פריט לפי תאריך.
עכשיו, תחשוב על הכל מרוכז במקום אחד וכל זה תופס שטח עצום כמו איצטדיון ענק, מקורה, ממוזג ומוגן.
ואז… רק מתחליה העבודה. הכל נקרא ונבדק, משווים כל פרסום שפורסם מול המקור, עבודה סיזיפית מאין כמותה. פרוייקט שנמשך למעלה מעשרים שנה באדיקות, במסירות ובקדושה. וכל זה נעשה כדי שבסופו של דבר אנחנו נקבל את התוצר הסופי שהוא – כך זה נעשה בדיוק! זאת הטכנולוגיה הנכונה!

הטכנולוגיה הזאת זוקקה לגמרי מכל מיני סילופים, שינויים, קיצורי דרך וכו'. אנחנו יכולים להיות בטוחים שאנחנו מקבלים טכנולוגיה שבאמת תוציא את האדם לרמות חופש גבוהות יותר. יש לנו היום את הטכנולוגיה של ל. רון האברד  – טכנולוגיה שנאמנה למקור. עם ההתכוונות הצלולה של ל. רון האברד, לעזור לכולנו להגיע לחופש מהר ככל האפשר!!
כן זה אפשרי, שאדם יגיע לקליר בשנה הראשונה שלו בסיינטולוגיה!!!

קשה לתאר את כל זה במילים, כי הגודל של ההישג הוא בלתי נתפס ונראה לי שרק בעוד כמה שנים נבין מה התרחש פה בעצם. הנהנים העיקריים הם אנשים חדשים שיגיעו עכשיו לסיינטולוגיה כי הדרך שלהם סלולה וקלה מאי פעם! והותיקים שביננו, לקחת אויר לריאות, וביחידת זמן חדשה, קדימה!

אני מלא הערכה לאיש שנמצא מאחורי כל זה – מר דיויד מיסקביץ, אין לי ספק שבלעדיו זה לא היה קורה, וההיסטוריה הוכיחה שכל מי שניסה בעבר לעשות סדר בחומרים המרובים והמפוזרים ברחבי העולם, כנראה לא עימת את גודל הפרויקט הזה, ולא לקח את זה עד הסוף כמו שזה נעשה עכשיו!

המון תודה לך דיוויד מיסקביץ' – אתה מנהיג אמיתי!

עכשיו הטכנולוגיה זמינה לכול האנשים בכל העולם ב 17 שפות לנצח.

אנחנו מאוד ברי מזל כי עכשיו לנו בארץ יש הכל בעברית!

דברים עצומים ורבים הושקו באירוע, זה לא נתפס, גדול מידי עצום מידי ומבלבל מידי. כי כל אחד מהם מהדברים האלו הוא גדול בפני עצמו ויכול להכיל אירוע שלם, והכל נדחס ברמות. כל כך הרבה נתונים, כל כך הרבה דברים מדהימים אז מאיפה להתחיל?

הבנתי שנקודת ההתחלה שמתאימה לרובינו הגדול להתחיל היא – טכנולוגיית הלמידה – קורס כובע התלמיד. למה?
כי טכנולוגיית הלמידה נמצאת בבסיס של הכל. במילים אחרות, אם אדם אינו שולט לגמרי בטכנולוגיית הלמידה שלו, סביר להניח שהוא לא ישלוט בטכנולוגיות האחרות שאותן הוא ינסה ללמוד.

מה שנעשה עכשיו, כדי להביא את טכנולוגיית הלמידה לידי יישום על ידי כל תלמיד הוא ללא ספק עצום. ולתלמידים שעשו את הקורס לפני שנים, זו הייתה הקלה גדולה לגלות את המילון המיוחד של  טכנולוגיית הלמידה. עכשיו יהיה אפשר לעבור דרך ההרצאות בקלות ובהבנה מלאה, ולקבל את יכולת היישום של הטכנולוגיה ברמה של 100%.

סיפור אישי
אני רוצה לספר לך משהו שייתן לך הבנה על העניין הזה- אני למעלה משלושים שנה בסיינטולוגיה, למדתי את טכנולוגיית הלמידה בעבר, עברתי דרך תרגומים גרועים ביותר של הקלטות לעברית, בסוף התייאשתי מהעברית ונסעתי לאנגליה לתקופת הכשרה מיוחדת, למדתי מבוקר עד ערב, ולמדתי את הקלטות באנגלית, עם רמת אנגלית של בית ספר, למדתי יותר אנגלית מאשר את טכנולוגיית הלמידה, הייתי מבהיר כ- 300 מילם בכל יום, הייתי רץ בין מילון למילון, זה לקח המון זמן, זו הייתה עבודה קשה.
אני זוכר שאת ההרצאה הראשונה, שאורכה היה 90  דקות בסה"כ, למדתי במשך שלושה שבועות מבוקר עד לילה, ואז כשלא עברתי את הבדיקה חזרתי והאזנתי לאותה הרצאה במשך שבוע נוסף ועדיין גיליתי מילים נוספות שהייתי צריך להבהיר. לפעמים מרוב התעסקות במילים, מילים ועוד מילים המיקוד על התוכן של הדברים אבד. מה שבטוח כוח הרצון שלי היה מאוד גדול ואכן סיימתי את הקורס אחרי חודשיים וחצי אינטנסיבים, אחרי שלא הצלחתי לסיים אותו במשך כשנתיים כאן בארץ.
כשראיתי איזו עבודה עשו על הקורס הספציפי הזה, כשעיינתי במילון המונחים המיוחד שהוציאו רווח לי. סוף סוף יהיה עכשיו אפשרי ללמוד את ההרצאות בקלות ולהתמקד בעיקר – בטכנולוגייית הלמידה עצמה, ולא במילים.
עשיתי ניסיון קטן והתחלתי לקרוא את ההרצאה הראשונה ומה אני אגיד לכם, חמאה, קלי קלות.
קודם כל ההרצאה קוצרה בדיוק לפי ההנחיות של רון – להוציא חומר טכני שאינו קשור לנושא הלמידה עצמו.
כך שהיום, ההרצאה קוצרה בכעשרים דקות, וכל ההסברים של ל רון האברד, לאודיטורים שהיו בהכשרה מאוד גבוהה ושהיו הקהל בהרצאה, לא קיימים עוד – מכיוון שהם שאינם רלוונטים לאדם שרוצה ללמוד איך ללמוד.
אני מאוד מתרגש, ואני מאוד שמח שאנשים חדשים יוכלו פשוט ללמוד ולקבל את טכנולוגיית הלמידה ולהצליח בחיים שלהם.
לא משנה מה המקצוע שלך, ומה אתה הולך לעשות בחיים, טכנולוגיית הלמידה היא המפתח שלך להצלחה אמיתית שלך בחיים.
לכן אני ממליץ לכל אחד ואחד מכם לעשות את הצעד הראשון על הגשר לחופש פשוט ללמוד את טכנולוגיית הלמידה זה הנתון היציב שעליו כל שאר הנתונים יסתדרו.

ואני לא רק ממליץ לכם לעשות את קורס כובע התלמיד אלא ש..
אני הולך ללמוד אותו בעצמי
,

אז נתראה באקדמיה!

איפה לומדים? במרכז סיינטולוגיה ישראל, בניין אלהמברה, שדרות ירושלים 39 יפו. טלפון 03-6270300

זהו טופס בחירה מיוחד עבורך לעלות עכשיו על קורס כובע התלמיד של עידן הזהב של הטכנולוגיה 2

אם אינך סגור על זה אם יש עדיין שאלות, ועדיין לא הכל ברור, אז אפשר לקבוע איתי ועם שולי פגישות אישיות בשבועיים הקרובים, כדי שנסתכל על זה בצורה מסודרת ונוכל לדעת מה הדבר הנכון שיקדם אותך הכי מהר על הגשר בנסיבות החדשות. לקביעת פגישה אישית התקשר 03-6855469

ההתלהבות מאוד גדולה ואנשי צוות מטעם הארגון יבקשו לדבר איתך על הצעד הבא שלך כבר עכשיו, ואני רוצה שתדע שזה בסדר גמור מבחינתנו לעשות זאת ובכיף, עם זאת אנו מבקשים שתזכור להציג את טופס בחירה זה בפני אנשי צוות של הארגון כדי שיהיה ידוע שאתה נבחר של דימור בארגון תל אביב, ושזכויותיך יישמרו.

זוהי תקופה מדהימה, סיינטולוגיה הולכת לפרוץ קדימה אל החברה, כי כל השיפורים האלו הם בעצם חזרה למקור והם חלק משמירת סיינטולוגיה פועלת.  ואם היא פועלת זה אומר שיש לאנשים הישגים עד השמיים והם מספרים אותם לאנשים וכך היא פועלת.

סיינטולוגיה תמשיך להתרחב ולהתעצם מכאן והלאה כי יש לנו היום סיינטולוגיה שפועלת!

בוא נהנה מהזכות להיות חלק ממה שקורה כאן.

להתראות באקדמיה!

באהבה מורדי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *