מסיבה היום – 65 שנה לספר שיש בכוחו להפחית את אי השפיות ולהעלות את ההבנה והסובלנות בעולם

לפני 65, שנתיים אחרי סיום מלחמת העולם השנייה, יצא לאור הספר שעתיד לשנות את הקו היורד של התרבות שלנו. פסגת הטירוף של רצף מלחמות עקובות מדם, מיליונים של נטבחים, ממשלות המשקיעות את מלוא עצמתן ביצירה של אמצעי לחימה רק מסמנות את המקום הנמוך אליו הגיע האדם – הפוטנציאל להכחדתו.

הספר הגיע בדקה התשעים כד לחולל את השינוי!

חיי אדם הם כן חשובים. האינדיווידואל מול החברה הוא בעל ערך, החברה בנויה על האינדיווידואל, המצב המנטלי שלו הוא מפתח לשפיות של החברה.

מלחמות הן אי-שפיות? היא תוצר של אנשים לא שפויים שיושבים בנקודות החלטה וגוררים את כולנו לאי שפיות.

הספר מכיל טכניקה של הקשבה שניתנת ליישום באופן נרחב בכל פינה בכדור הארץ.

קריאת הספר לבדו יכולה לשנות לטובה את המצב המנטלי והשפיות של הקורא ושל החברה – כיוון שכל אדם משפיע על החברה. אולי רוב תושבי כדור הארץ עדיין לא מודעים לשינוי המתחולל אבל הכרה בדבר היא רק עניין של מודעות וזמן. השינויים מתרחשים כבר 65 שנה וימשיכו להתרחש בקצב גדול יותר עד שהתרבות הזאת תעבור לפסים של שפיות שלום הבנה וסובלנות.

אני מזמין אותך להיחשף לספר החשוב ביותר של המאה העשרים! – דיאנטיקה: המדע המודרני של בריאות הנפש. הרעש, החדשות, מסביב, מסיחים את הדעת ומפריעים אבל אם גם לך נראה שמשהו לא בסדר כאן, אם גם אתה חושב שזה צריך להיות אחרת, ואם אתה מספיק מודע ופתוח להקשיב… נראה אותך הערב ב 17:30 באולם אלהמברה שד ירושלים 39 יפו. בכניסה תאמר שקיבלת את הזמנה ממורדי בוקאי 0524562006